Slettmeg.no – Kampanje
Datatilsynet skulle lansere en ny side for å gi råd og veilede personer som ønsket uønskede personopplysninger på nett, og dermed skulle vi lage en kampanje som kommuniserer Slettmeg.no sitt budskap.
Dette var en stor skoleoppgave og konkurranse, og flere klassebyråer kjempet om å stikke av med seieren. Vi havnet på en solid 2. plass!
Oppgaveformulering: Hvordan gjøre slettmeg.no kjent, og få nettbrukere til å utnytte seg av hjelpen de tilbyr?
Budskap: Enkelte ting er vanskelig å fjerne, men slettmeg.no kan hjelpe på nett.
Målgruppe: Jenter og gutter i alderen 13-25 år som regelmessig bruker internett.
I denne oppgaven bestod gruppen av;
PL: Merete Rønnevik Bakke
AD: Marthine Haugen Petersen
AD: Monica Olsen
Tekst: Christian Solheim
Konsulent: Line Simonsen
Leave a Reply